Фольклорний гурток.
Керівник гуртка Олесневич Оксана Петрівна
Рівень реалізації мети навчально-виховного процесу фольклорного гуртка значною мірою залежить від особистості педагога, а саме – від його професіоналізму, та вміння трансформувати свої знання і вміння в знання і вміння своїх вихованців, бо цей багаж – багаж знань і умінь повинен стати своєрідною інвестицією в майбутнє дитини.
Для досягнення цієї мети, я ставлю перед собою такі завдання:
- створення умов для самопізнання вихованців;
- формування в гуртківців адекватної самоцінки та активної життєвої позиції;
- візуалізація творчих досягнень кожного вихованця;
- систематизація результатів саморозвитку вихованців;
- виявлення і творчий розвиток природніх задатків дітей та їх розкриття в процесі роботи гуртка;
- залучення дітей до конкурсів, оглядів, змагань тим самим заохочуючи їх працьовитість, успіхи і творчі надбання;
- формування адекватної самооцінки – шляхом порівняння власних нових досягнень з попередніми творчими надбаннями;
- виявлення обдарованих дітей за результатами творчої діяльності;
- заохочення гуртківців до подальшого самовдосконалення та активного їх залучення до процесу самопізнання;
- робота з батьками, мета якої – краще пізнати індивідуальні особливості дитини та її нахили, залучення їх до самовизначення вихованців;
- залучення спонсорської допомоги для придбання сценічних костюмів.